Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Vrchní sládek Ostravaru k současné situaci

14. květen 2021  České nápoje   komentáře (0)  1235 x

Máme za sebou nelehké období. Asi tak jako všichni. V posledních dvou letech před koronakrizí jsme si vedli velmi dobře a nic nenasvědčovalo tomu, že by měly přijít těžké časy. Naše dvanáctka získala nový drajv, Mustang raketově rostl, Speciály ze spilky také, Černá Barbora byla vyhlášena tmavým speciálem roku. K tomu se nám do Ostravy podařilo přivést licenční výrobu amerického piva Blue Moon pro východní Evropu a Asii. Vše se ubíralo správným směrem. Na rok 2020 jsme plánovali velké investice do našich hospod. Když jsme v únoru otevřeli první zahraniční Ostravarnu, přišel koronavirus.

Vrchní sládek Ostravaru k současné situaciVrchní sládek Ostravaru k současné situaci

V prvním jarním lockdownu jsme nevěděli, co bude. Měli jsme velké obavy. V první řadě jsme se snažili ochránit zdraví našich zaměstnanců. Po zavedení celé řady bezpečnostních a hygienických opatření jsme museli přestavět naše odbytové plány a soustředit se na maloobchod. Hospody, které v té chvíli zůstaly zcela bez příjmů i bez pomoci, nebyly na krizi vůbec připraveny. Zoufale volaly o pomoc a my jsme byli mezi prvními, kdo jim podal záchrannou ruku. Po dobu odstávky jsme jim pomohli ošetřit a zakonzervovat výčepní i tankovou technologii, postarali se o prošlé pivo, vyměnili ho za nové, podnikům, které prodávaly pivo přes okénko, jsme poskytli výrazné slevy na nákup plechovkového balení piva. Svou pomoc jsme směřovali také složkám integrovaného záchranného systému v kraji. Zásobovali jsme našimi nealko nápoji zdravotníky, hasiče, dobrovolníky. V létě 2020, když L1 skončil, jsme se snažili vrátit na pozitivní vlnu. Místo tradičních Slavností pivovaru jsme vymysleli nový projekt Nápady z Ostravy, který měl pomoci restartovat život v Ostravě. Vrátili jsme se také k myšlence revitalizace hospod, což je pro nás hlavně výčepní místo. Nainstalovali jsme desítky nových výčepů s nejkvalitnější technologií včetně zachlazení až k výčepním kohoutům, vylepšili jsme exteriéry hospod, kde to šlo.

Pár dnů po zářijovém otevření Tankovny U Koně, první hospody postavené na individuálním konceptu Ostravar, přišel Lockdown 2. Epidemiologická situace v zemi se zhoršila a my jsme věděli, že L2 jen tak neskončí. Nebylo to pro nás snadné, protože odbyt Ostravaru se ze dvou třetin realizuje v hospodách. Na druhou stranu jsme věděli, že nemůžeme sedět s rukama v klíně. Tvrdě jsme pracovali na hledání sebemenších rezerv u nás v pivovaru. Soustředili jsme se nejen na velké věci, ale i na malé detaily. Zároveň jsme se rozhodli ve spolupráci s majiteli restaurací pokračovat v revitalizaci hospod. Samozřejmě těch, kde to dávalo smysl. Klíčem bylo naučit se fungovat v režimu, kdy spousta úřadů byla ve stavu hibernace a vše trvalo dvakrát, třikrát tak dlouho. V té době sehrála klíčovou roli média. S jejich pomocí začala do gastrosektoru konečně proudit vládní pomoc. Přestože se hospody chovaly maximálně zodpovědně, po skončení L2 přišel záhy Lockdown 3.

Klíčem pro nás bylo zůstat v klidu i v době, kdy bylo poměrně složité orientovat se ve vládních opatřeních.

V L3 jsme se soustředili výhradně na sebe, na vylepšování našich hospod i na pokračování úspěšného projektu Nápady z Ostravy. Věděli jsme, že každá krize jednou skončí. Dnes jsme šťastní, že celá společnost vidí světlo na konci tunelu. Až se lidé vrátí do našich hospod, na řadě míst najdou opravdu velká vylepšení. V koronakrizi se nám podařilo nainstalovat nádherné nové výčepy a vylepšit exteriéry i interiéry, které odpovídají roli moderní pivní značky, kterou dnes Ostravar představuje. Samostatnou kapitolou jsou pak hospody postavené na zcela novém individuálním konceptu Ostravar. Ty mohou bez nadsázky směle soupeřit o titul nejkrásnější gastroprovozovna v zemi. Jestliže na začátku koronakrize potřebovaly naše hospody nový impuls, dnes místa jako Tankovna U koně nebo U Karlose v Ostravě, Lidový dům v Opavě, Hvězda v Bohumíně nebo Kuchař v Hlučíně nádherně demonstrují blízkou budoucnost naší značky. Věřím, že se v nich bude našim fanouškům líbit a že si nejen na zahrádce ale brzy i uvnitř vychutnají ten nejlepší Ostravar.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

5 hvězdiček / Hodnoceno: 1x


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist