Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

V kasárnách, kam chodil Švejk, se otevírá hospoda Gambrinusu

18. září 2018  České nápoje   komentáře (0)  1349 x

Nová konceptová hospoda Gambrinusu – Srdcovka poskytuje služby veřejnosti v obchodním komplexu Mariánská, zrekonstruovaných bývalých kasárnách, v nichž se odehrával děj Haškova románu Osudy dobrého vojáka Šejka. Budějcká Srdcovka je sedmou v pořadí, na jihu Čech však první.

V kasárnách, kam chodil Švejk, se otevírá hospoda GambrinusuV kasárnách, kam chodil Švejk, se otevírá hospoda Gambrinusu

Sám autor zmiňované knihy v kasárnách také sloužil. Švejk ale do hospody v nejstarším vojenském objektu Českých Budějovic chodit nemohl. Tehdy totiž přímo v kasárnách restaurace být nesměla.

Proč Budějcká, a ne Buděj(ovi)cká? Spolumajitelé hospodu pojmenovali slangově, aby její jihočeská příslušnost byla stoprocentní. „Víme, že je to poněkud kontroverzní, ale už jen název má vyvolávat zájem a touhu po návštěvě,“ tvrdí spolumajitel Marek Šerhant, rodilý „Budějčák“.

„Nechceme se ale odlišovat jen v hraní si s písmenky,“ dodává druhý spolumajitel Peter Trebula. I jihočeská Srdcovka drží design obvyklý pro tento koncept Gambrinusu. Stojí na siluetách zasloužilých pracovníků plzeňského pivovaru, pro které platí – k výrobě piva kromě vody, sladu a chmele přidávají surovinu nejvzácnější – vlastní srdce. Nejen kus života, nasazení i nervů, ale hlavně srdce přidali a přidávají všichni, kdo stáli u zrodu Srdcovky a kdo díky ní odstartoval novou éru jihočeské gastronomie. „Srdcovka asi nejlépe pojmenovává příběhy lidí z pivovaru, kteří dělají srdcem a milují práci a pivo. Takových srdcařů je v Gambrinusu hodně, my jsme mohli vybrat jen některé z nich,“ říká sládek pivovaru Gambrinus Pavel Zítek.

Koncept Srdcovka byl vytvořen s myšlenkou, že pivo je „až“ na prvním místě. Patrné je to hned od vstupu. Upoutá originální tanková technologie, resp. interiérové pivní tanky, které jsou zkonstruované výhradně pro Srdcovku. Jsou hned čtyři nastojato a vytvářejí dojem, že člověk zavítal přímo do pivovaru. Logo Patrona dává jasně najevo, o kterém pivu tu je řeč.

„K dobrému pivu chceme nabízet i kvalitní gastronomii. Tradiční česká kuchyně bude mnohem lépe chutnat v našem novém, čistém a originálním interiéru,“ říká Marek Šerhant, sám vyučený kuchař a s bohatou praxí doma i v zahraničí. „Naše gastronomická nabídka stojí na tradiční české kuchyni, ale připravujeme ji s využitím nejmodernějších technologií,“ dodává Peter Trebula.

Veškeré technologie, od konvektomatů až po nejmodernější stroje na kávu či nealko nápoje, jsou napojeny přes cloudové prostředí do systému provozovny. Pro obsluhu jsou velkou pomocí, ovšem jen pro ty, kdož pochopí jejich ovládání. Výběr zaměstnanců byl proto náročný a šanci uspět neměl každý. Použité technologie se projeví v podstatném zkrácení doby přípravy, byť všechny pokrmy se vaří metodou sous-vide. Stíhá se tudíž připravit mnohem více jídel než je v praxi obvyklé. Ne, v Srdcovce se na jídlo dlouho nečeká!

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

2.25 hvězdiček / Hodnoceno: 4x


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist