Marketing značky Radegast bude mít na starosti Josef Jalůvka
6. květen 2021 České nápoje komentáře (0) 903 xNovým senior brand managerem značky Radegast v Česku a na Slovensku se stal Josef Jalůvka. Má 10leté zkušenosti na různých pozicích v obchodu i marketingu, především z Plzeňského Prazdroje.
Josef Jalůvka je od dubna 2021 zodpovědný za všechny marketingové aktivity značky Radegast v České republice i na Slovensku a bude dál rozvíjet úspěšný koncept „Život je hořký. Bohudík!“
„Značka Radegast je ve skvělé formě. Přede mnou a mým týmem jsou teď další nové „hořké“ projekty, výzvy a příběhy, na které se velmi těším. K těm nejbližším budou patřit nová image kampaň nebo start komunikace na slovenském trhu,“ říká Josef Jalůvka, který začal v Plzeňském Prazdroji pracovat již před 7 lety.
Josef Jalůvka působil posledního dva a půl roku na pozici Senior Brand Manager pro Birell na Slovensku, kde měl na starosti produktové inovace i reklamní kampaně. Mezi jeho hlavní projekty patřil start Coly od Birellu a velmi úspěšná a oceňovaná kampaň „S Birellom nenafúkaš.“
Rodák z Kopřivnice vystudoval Masarykovu univerzitu v Brně, část studia strávil v zahraničí na Montpellier Business School ve Francii. Volný čas nejraději tráví v přírodě.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!