Držme se, vzkazuje Bernard
22. březen 2021 České nápoje komentáře (0) 1270 x„Když budeme držet spolu, zvládneme všechno. Chceme dodat lidem sílu a pozitivní myšlení,“ představuje sdělení nového televizního spotu Rodinného pivovaru Bernard spolumajitel Stanislav Bernard. Reklama o netradičně dlouhé stopáži je na sociálních sítích a televizních obrazovkách od 22. března.
Autorem námětu, scénáře i konečného zpracování je režisér Jiří Mádl. Natočil pět mikropříběhů, které se uzavírají v posledních okamžicích netradičně dlouhého 90vteřinového spotu. K vyprávění nebylo potřeba slov, příběhy se odehrávají pouze na podkresu melodie New Britain, árie neznámého autora pravděpodobně z Irska, v provedení klavíristy Petra Maláska.
S uvedením spotu doznal změny známý slogan pivovaru Svět se zbláznil, držte se… Výměnou jediného písmenka dostal jiný význam. „V minulosti jsme poukazovali na různé absurdity a vzkazovali jsme lidem, ať se drží. Jenže teď už svět v mnoha ohledech doslova zešílel, a tím nemyslím jen důsledky epidemické situace. Je třeba se tomu postavit, pozitivně, společně. Proto změna z držte se na držme se,“ pokračuje Stanislav Bernard.
„Jirka přišel s námětem, který naprosto rezonuje s tím, co chceme předávat dál. Vyplatilo se nechat mu volné ruce, vzniklo něco, co jde od srdce k srdcím. Tak to cítíme,“ řekl šéf marketingu Rodinného pivovaru Bernard Tomáš Lipták.
„S Tomášem a Standou jsme si jednoho dne řekli, že do budoucna chceme spolupracovat. Čas nazrál asi po roce, když jsem si na pumpě koupil jejich pivo a chvilku si ho prohlížel. Z tý flašky šla zvláštní velkorysost a gentlemanská elegance. Chtěl jsem tomu přizpůsobit jejich spot,“ vzpomněl si Jiří Mádl na impuls pro další kroky.
Natáčelo se v průběhu února, ve scéně natáčené v Humpolci si zahráli i zaměstnanci pivovaru. Kompletní produkci nového videa pro Rodinný pivovar Bernard zajistila agentura Dawson production. „Měli jsme z práce velkou radost. Reklama od svého začátku vznikala ve velké tvůrčí svobodě, Jirka vytvořil kreativní koncept a jako režisér natočil svou první reklamu vůbec. S marketingovým ředitelem z Bernardu Tomášem Liptákem jsme vytvořili jeden tým a snažili se naplnit očekávání Standy Bernarda a celé značky. Potěšit v této době,“ podotkla ředitelka agentury Monika Kristl.
Nový spot Rodinného pivovaru Bernard poběží na kanálech České televize, na YouTube, Facebooku a Instagramu.
Svět se zbláznil, držme se.
- Námět, scénář, režie: Jiří Mádl
- Kamera: Martin Žiaran
- Střih: Filip Malásek
- Produkce: Dawson production, Monika Kristl
- Nasazení: 22. 03. 2021
- Mediamix: TV, Online, Social
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!