Staropramen upevňuje pouto se Smíchovem a Prahou
12. duben 2018 České nápoje komentáře (0) 1755 xOslavy 115. výročí značky Harley Davidson, fotbalová Hanspaulská liga, řada akcí přímo na pivovarském dvoře nebo pražské festivaly Letní Letná a Mezi ploty. To jsou akce, které mají společného jmenovatele, jejich partnerem je značka Staropramen.
Charakter Smíchova už téměř 150 let formuje místní pivovar, a ten je po celou tuto dobu aktivní součástí nejen „své” čtvrti, ale i širšího okolí. I proto logo a piva značky Staropramen potkáte hlavně na festivalech a akcích, které se odehrávají na území Prahy.
V letošním roce tak Staropramen ozdobí spolupráce se značkou Harley Davidson. Konkrétně se stane partnerem oslavy jejího 115. výročí v Praze (5. - 8. července 2018), které se zúčastní desetitisíce příznivců silných strojů. „Byli jsme potěšeni, když zástupci Harley Davidson oslovili právě náš pivovar. Propojení Harleye a Staropramenu se totiž přímo nabízí. Čím jiným oslavit výročí legendární světové značky v Praze než tradičním pražským pivem,“ říká ředitelka marketingu Vladimíra Formánková a dodává: „Staropramen a Harley navíc mají jedno společné, propojují vášeň a preciznost”
Své spojení s Prahou Staropramen posiluje i partnerstvím s Hanspaulskou ligou - jednou z největších sportovních organizací v Česku. Populární fotbalové soutěže se v Praze každoročně aktivně účastní na 15 000 lidí, pro které Staropramen během sezóny připraví nejrůznější akce, soutěže nebo speciální nabídky.
Piva značky Staropramen budou moci letos ochutnat i návštěvníci festivalů Letní Letná, Mezi ploty či květnového Prague Food Festivalu. „Chceme jasně ukázat spojení Staropramenu s Prahou a Smíchovem a zároveň naši značku co nejlépe přiblížit lidem, kteří ocení nejen kvalitní pivo, ale i příběh, který za ním stojí. Návštěvníci akcí se tak mohou těšit na pravou smíchovskou atmosféru například v podobě typické hospody nebo pivovarských tradic. Pokračujeme také v otevírání pivovaru veřejnosti. Stejně jako v loňském roce se budeme pravidelně s příznivci naší značky scházet u výčepu Pod komínem, kde pivo teče rovnou ze žíly,” přibližuje plán na rok 2018 manažer značky Staropramen David Šeberle.
Kromě zmíněných setkání Pod komínem či Dnů českého piva otevře pivovar své brány i v rámci některých akcí, které se v předešlých letech odehrávaly na Smíchovské náplavce, ale z důvodu její rekonstrukce se po vzájemné dohodě přesunuly do pivovaru.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!