Potrefená husa úspěšně kejhá už 18 let
18. prosinec 2017 České nápoje komentáře (0) 1972 xPrvní koncept svého druhu, který se stal předlohou pro ostatní hráče na trhu, Potrefená husa oslavil 18 let od otevření své první pobočky. Za necelé dvě dekády si značka vybudovala skvělou pověst a patří mezi nejúspěšnější a nejnavštěvovanější restaurace v České republice. To dokládá i dárek k jejím osmnáctinám v podobě získaného ocenění Czech Superbrands. Dnes se Potrefená husa nachází téměř v každém regionálním městě, celkem na 27 místech, a společnost Pivovary Staropramen se tuto restaurační síť chystá rozšířit i do menších měst. Navíc rozvíjí i další koncepty, jako je Naše hospoda, Branický Výčep či regionální Ostravarna.
Celých 18 let uplynulo od doby, kdy první Staropramen Potrefená husa na Vinohradské ulici v Praze poprvé otevřela dveře svým zákazníkům. Restaurace se záhy stala velmi oblíbenou, a tak se z jedné husy stalo hejno. V současné době můžeme po České republice najít 27 poboček, které spravuje 17 fanšízantů. Potrefená husa se řadí mezi nejúspěšnější gastronomické koncepty v České republice. Ročně jej navštíví až 3 000 000 hostů. Zakládá si na špičkové české gastronomii ovlivněné světovými trendy, dobrém pivu a vytříbeném designu v atraktivních lokalitách. Aby byla požadovaná kvalita zachována, klade na své franšízanty vysoké nároky. Nejčerstvějším důkazem, že vše precizně funguje, je ocenění Czech Superbrands, které Potrefená husa letos získala.
Cenné know-how společnosti nespočívá pouze v gastronomickém zážitku, ale i ve schopnosti efektivně reagovat na měnící se trh. Koncept byl například v minulosti upraven pro potřeby obchodních center na Potrefená husa Beerpoint, na místech s hustou bytovou zástavbou najdeme Potrefenou husu Sportbar. „Restaurace se doposud nacházely zejména v krajských městech, kde je dostatečná kupní síla a potenciál, a kde se často staly nejvíc respektovanými a zároveň nejoblíbenějšími podniky. Nyní je čas tento koncept nabídnout i v menších městech. Samozřejmě stále platí, že lokality i provozovatelé musejí splňovat přísná kritéria,” říká Jan Trochta, manažer značkových restaurací.
Potrefená husa se stala inspirací nejen pro konkurenty
Originální koncept, spočívající ve vybudování sítě moderních restaurací s kvalitní gastronomií a širokou nabídkou piv v čele se Staropramenem, doplněnou belgickými pivy Stella Artois a Hoegaarden, se stal inspirací nejen pro konkurenční pivovarnické značky, ale i pro samotnou společnost Pivovary Staropramen. Společnost totiž nezaspala a rozvíjí další koncepty.
Gastronomický koncept Naše hospoda cílí na již zavedené české hospody a výrazně se podílí na jejich proměně. Naše hospoda klade důraz na regionální lokality, kvalitní a správně ošetřené pivo a cenově dostupnou gastronomii. Dalším z konceptů je Branický Výčep, který se vrací k dříve tolik oblíbeným bufetům, kam se chodívalo pít „na stojáka“. Pivní značka Braník se se svým výčepem snaží tuto tradici v čistém a moderním prostředí obnovit. Pozadu nezůstává ani regionální značka Ostravar, která přišla s konceptem vlastní pivovarské hospody Ostravarna založeném na tankovém pivu, které je pro milovníky piva symbolem kvality.
ÚSPĚCHY ZNAČKY POTREFENÁ HUSA
2002 Bronzová plaketa Jaroslava Vašaty
2002 mezi 5 finálovými koncepty Mapic Awards
2012 mimořádná cena Asociace hotelů a restaurací za podporu a rozvoj české gastronomie a pohostinství
2017 Czech Superbrands
Individuální regionální ceny restaurace roku např. Praha 4, Praha 1, Mladá Boleslav, Olomouc
Úspěšná účast na Prague Food Festivalu, Food festivalu Plzeň, Rock for People
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!