Plzeňský Prazdroj slaví úspěch na soutěži mediálních kampaní
10. listopad 2017 České nápoje komentáře (0) 1876 xPlzeňský Prazdroj slaví výrazný úspěch na soutěži FLEMA Media Awards 2017, která oceňuje nejlepší české a slovenské mediální kampaně.
Vítězství ve své kategorii získala kampaň poctiví hrdinové Pivovaru Velkopopovický Kozel, která se stala nejlepší malou kampaní na Slovensku. Pivovar dal lidem možnost, aby poděkovali šikovným a poctivým řemeslníkům ve svém okolí, a to formou vzkazů na internetu a v rádiu. Ta nejlepší poděkování spolu s heslem a fotografií oblíbeného řemeslníka pak Velkopopovický Kozel umístil na billboardech v místech, kde šikovní řemeslníci pracují. Nízkonákladová kampaň oslovila celkem 1 milion lidí na Slovensku a prokázala jak si lidé poctivé práce váží. Odměnou pro nejlepší řemeslníky pak bylo poctivě vyráběné pivo Kozel.
Plzeňský Prazdroj získal zároveň dvě další umístění na shortlistech v jednotlivých kategoriích. V České republice takto uspěla v kategorii out of home kampaň na Kingswood Rosé. Na nejrušnější pražské zastávce MHD letos v létě vznikl malý sad Kingswood, kde se lidé mohli na chvíli zastavit a zrelaxovat. Kreativní kampaň oslovila celkem 900 tisíc lidí. Druhým oceněným českým počinem je pak kampaň na limitovanou edici designových lahví Pilsner Urquell, které se prodávají v aukci a výtěžek pak putuje na konto Centra Paraple.
Plzeňský Prazdroj se díky úspěchu svých kampaní zároveň na letošní FLEMA Awards umístil na druhém místě v kategorii Inovativní zadavatel.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!