Nová reklamní kampaň Radegastu. Jak jinak než hořká...
16. březen 2018 České nápoje komentáře (0) 1861 xZvednout se po tvrdém pádu chce někdy pořádnou vůli. Nový televizní spot značky Radegast symbolickým způsobem zachycuje, co se odehrává v hlavě hokejisty po srážce s protivníkem. Reklamní kampaň rozvíjí motto značky: „Život je hořký. BOHUDÍK.“ a zároveň využívá faktu, že právě Radegast je hlavním partnerem a oficiálním pivem nejsledovanější ligy v České republice – české hokejové extraligy.
„Radegast i hokej jsou tady pro správné chlapy, kteří umí ocenit hořké stránky života,“ vysvětluje toto – nejen reklamní – spojení Marek Grabovský, manažer značky, a dodává: „Hokej je sice nejdrsnější sport, ale okamžiky, které přináší život, jsou často hořké ještě o něco víc. Ukazujeme, že pravý chlap takové chvíle zvládne v životě i na ledě.“
Kreativní koncept a scénář reklamního spotu vytvořila agentura Boomerang Communication pod vedením kreativního týmu Lukáše Jaloveckého. Režie se ujal zkušený americký režisér Alexei Tylevich a náročné třídenní natáčení nejen na ledě, ale především pod vodou, produkčně zajistila společnost Armada Films. O atraktivní vizuální post-produkci se postaralo studio RUR. Reklama je od tohoto týdne intenzivně nasazena v hlavních televizních stanicích. Na atraktivní spot se můžete podívat zde:
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
5 hvězdiček / Hodnoceno: 1x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!