Nová kampaň Staropramenu: Dny českého piva dávají lidem „Extra důvod se sejít“
12. září 2016 České nápoje komentáře (0) 3143 xPodle průzkumu realizovaného pro značku Staropramen společností IPSOS je setkání se na jednom, a to minimálně jednou do měsíce, nejčastější způsob, jak dnes se svými přáteli tráví čas až tři čtvrtiny Čechů. Dny českého piva, které pivovarníci slaví od roku 2013, však dávají lidem „Extra důvod se sejít“ třeba nad pivním speciálem a s přáteli, které jsme delší dobu neviděli.
Značka Staropramen to připomíná ve své nové marketingové kampani, která je v těchto dnech k vidění i na televizních obrazovkách. Pro tuto speciální příležitost také sládkové ze smíchovského pivovaru uvařili limitovanou várku Extra chmelené nepasterizované 12.
Staropramen se letos opět zapojí do oslav Dnů českého piva, které odstartují 23. září a potrvají až do soboty 1. října. Pivní znalci si přijdou na své díky Extra chmelené nepasterizované 12, kterou pro letošní ročník pivovar uvařil podle speciální receptury. Speciál si bude možné vychutnat v 700 partnerských hospodách a restauracích po celé České republice a 24. září dokonce i přímo v pivovaru.
Staropramen na podporu oslav Dnů českého piva připravil i novou marketingovou kampaň pod názvem „Extra důvod se sejít“. Jejím prostřednictvím bude veřejnosti připomínat oslavu českého národního nápoje a zároveň své příznivce zvát na pivní speciál. Klíčovou částí kampaně budou televizní spoty, které poběží hlavně na stanicích Prima Group od začátku září 2016. Je to zřejmě vůbec poprvé, co se některý z pivovarů rozhodl podpořit své zapojení do oslav Dnů českého piva televizní kampaní.
„Se svými přáteli chodíme pravidelně rádi „na jedno“, ale nyní máme o důvod víc se setkat. Naším cílem je lidem připomenout náš národní nápoj, na který můžeme být po právu hrdí, a navnadit je, aby se se svými přáteli vydali do našich hospod a restaurací, kde si mohou vychutnat Extra chmelenou nepasterizovanou 12 z dílny našich sládků. Důležitost, kterou oslavám Dnů českého piva přikládáme, dokládá i speciálně vytvořený televizní spot na podporu tohoto svátku,“ říká Petra Chovancová, Senior Brand Manager značky Staropramen.
Kromě televize kampaň poběží na všech stanicích Radiohouse, v síti kin Cinestar, na billboardech, bigboardech a tramboardech. Lidé se s ní budou moci setkat také v metru, na city lightech na hlavním nádraží a on-line. Samozřejmě velká část kampaně se odehraje přímo v místě prodeje, tedy v hospodách a restauracích, kde je pro konzumenty připravená aktivace spojená se Dny českého piva a pivem obecně.
Na realizaci kampaně se podílely agentury: Young and Rubicam, Ray Production, Universal McCann, Etnetera Motion a PR Konektor.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
1.33 hvězdiček / Hodnoceno: 3x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!