Našli jsme díru na trhu, věří F. H. Prager. Budou dodávat netradiční nealko piva
25. květen 2017 České nápoje komentáře (0) 2949 xNaučili se dělat věci jinak než ostatní, se svou moštárnou dokázali prorazit na český trh a teď přijímají další výzvu. Majitelé prosperující značky F. H. Prager Cyril Holub a Ondřej Frunc přichází s novinkou, která nemá v České republice obdoby. Extra chmelené pivo typu ALE, IPA a Staut budou vařit v nealkoholické variantě. Aby podpořili své společenské aktivity, hodlají každý měsíc část výdělku pivovaru věnovat zajímavému projektu. Do budoucna se nová značka Illegal Brewery navíc chystá prorazit i s colou a tonikem.
Na trhu s nealkoholickým pivem najdeme pár desítek druhů piv, které si nalezli své pravidelné konzumenty. Nicméně Ondřej Frunc má na konkurenci jiný názor. „Je tu pár zavedených značek nealko piv, ale dle mne se to skoro nedá pít,“ říká s přesvědčením sobě vlastním.
Frunc přichází s nealkoholickými pivy typu ALE či IPA, která se vyznačují výrazným aroma a intenzivní chmelovou vůní a jsou dnes mezi spotřebiteli fenoménem. Právě tento druh produktu vidí jako mezeru na trhu. „Děláme úplně jiná, řemeslná piva ve velmi malém nákladu. Takové typy piv nenajdete v nealko variantě na našem trhu, možná ani na světě.“
Illegal Brewery
Nová značka Illegal Brewery zaujme takové spotřebitele, kteří se nebojí vyzkoušet něco nového a zároveň je určena lidem se sociální zodpovědností, kterým záleží, kam své peníze investují. Tento „nadační“ pivovar totiž plánuje částí svého zisku podporovat nadace a neziskové organizace. „Každý měsíc chceme část obratu darovat na nějaký zajímavý projekt, který bude mít sociální, komunitní charakter. Rádi bychom do výběru projektu zapojili komunitu lidí, kteří si budou nealko pivo kupovat, aby i oni měli šanci ovlivnit, kam peníze poputují,“ dodává Frunc.
Právě proto je důležité oddělit značku Illegal Brewery od moštárny F. H. Prager, která je průkopníkem ve výrobě ciderů a přírodních limonád. „Vnímám pivo, colu a tonik jako modernější produkty, než jsou naše mošty a cidery,“ vysvětluje hrdý majitel. Rozdílnost těchto dvou značek reflektuje i naprosto odlišný vzhled lahví a etiket. Originálně tvarovaná lahev z černého skla (což je samo o sobě unikum na českém pivním trhu) je doplněna etiketou s přímočarým designem z dílny grafického designéra Martina Hůly, známého spíš pod pseudonymem Martin Tvrdý.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
3.8 hvězdiček / Hodnoceno: 5x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!