Nás nezkrotíte, vzkazuje Ostravar
30. srpen 2016 České nápoje komentáře (0) 3298 xÚplně jiné než všechny pivní reklamy, které jste kdy viděli. To je nejnovější video pivovaru Ostravar. Neobvyklý videoklip propagující jeho zlatavý mok dnes pivovar zveřejnil na sociálních sítích. Premiérové video, které pro ostravský pivovar natočila známá česká režisérka Karin Babinská, je stejně nekonvenční jako celá Ostrava.
Ke komunikaci se spotřebiteli prostřednictím videoklipu sáhli ostravští pivovarníci vůbec poprvé ve své historii. “Ostravar odjakživa vařil pivo pro Ostravsko a náš pivovar se především zaměřoval na distribuci piva kolem pivovarského komína, jak my pivovarníci rádi říkáme. Naši značku zná v regionu opravdu každý, takže jsme ke komunikaci se spotřebovali audiovizuální média nepoužívali. Nebyl důvod,” vysvětluje manažerka značky Ostravar Zuzana Cieciotková.
V posledních letech začali ostravští pivovarníci pozorovat, že nastupující generace sice značku Ostravar pořád velmi dobře zná, ale postupně se v hlavách lidí vytrácí hodnoty, které značka v regionu reprezentovala a reprezentuje. “Toto zjištění nás přesvědčilo, že bychom měli především našim mladým spotřebitelům odvyprávět příběh Ostravaru znovu a jejich jazykem. Proto jsme sáhli k natočení našeho prvního videa,” říká Zuzana Cieciotková
Zodpovědné role představení Ostravaru mladé generaci se v červnu letošního roku ujala známá česká režisérka Karin Babinská, která ve svém režijním pojetí vsadila na unikátnost Ostravaru spočívající v těsném sepjetí se životem v Ostravě a v přirozené, syrové osobitosti. Do videoklipu nasadila Karin Babinská celkem 116 ostravských herců a komparzistů, včetně Richarda Krajča, které rozmístila do 16 různých lokací v Ostravě. Barvitý příběh Ostravaru se tak odehrává v nenapodobitelných industriálních kulisách třetího největšího města v republice.
Přestože v novém videoklipu vystupují výhradně Ostraváci, podle Zuzany Cieciotkové spot může oslovit i všechny ostatní, kdo si stojí za svou jinakostí a vlastní osobitostí. “Ostrava byla vždycky svá, jasně odlišná od zbytku republiky. Na svůj osobitý charakter a hodnoty – nezdolnost, přímost, syrovost a solidárnost – jsme moc hrdí.”
Jinakost a odolnost jsou podle ostravských pivovarníků v dnešním stále více globalizovaném světě důležité pozitivní hodnoty. Díky nim lidé netrácejí identitu a získávají vnitřní sílu, která jim umožňuje radovat se ze života a prožívat jej naplno, přestože se vše nevyvíjí úplně ideálně.
“Od svého vzniku v roce 1897 si náš pivovar vždy stál za svým a okolnostem navzdory zůstal u klasického způsobu vaření piva. Také díky této své vnitřní síle je Ostravar „pivním“ manifestem. Manifestem přímosti, nepoddajnosti, hrdosti na své město a ryzosti. A o tom všem je náš nový videoklip,” říká Zuzana Cieciotková z Ostravaru.
Premiérové video nabité emocemi končí symbolicky záběrem na vzpínajícího se černého koně v Dolní oblasti Vítkovic a vzkazem “Nás nezkrotíte.” Vzepjatý kůň, symbol svobody, nezkrotnosti a hrdosti, totiž po mnoho desetiletí zdobí každou láhev ostravského piva.
Kde můžete nový videoklip vidět?
Nový videoklip “Nás nezkrotíte”, který pro Ostravar natočila společnost Film United, můžete shlédnout na sociálních sítích, webových stránkách nebo v multikinech.
Nové video doprovází velká marketingová kampaň Nás nezkrotíte
Nové video ostravského pivovaru zároveň doprovází velká mediální kampaň, kterou pro Ostravar ideově připravila brněnská agentura Aetna. Kampaň se bude odehrávat nejen na sociálních sítích, ale v září a říjnu se protagonisté nového videa objeví také na billboardech a bigboardech a na plakátech v místech prodeje i v ostravarských hospodách a restauracích. S novým videem spouští Ostravar také novou internetovou prezentaci “Nás nezkrotíte.”
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
1 hvězdiček / Hodnoceno: 1x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!