Hold poctivým řemeslníkům od Kozla
9. duben 2018 České nápoje komentáře (0) 1646 xVelkopopovický Kozel posiluje spojení s odměnou po poctivé práci, které si dlouhodobě buduje. Ve spolupráci s agenturou TRIAD připravil spot vytvořený tradiční ruční animací bez použití 3D a počítačových efektů, kde je většina věcí vyrobena ze dřeva a z papíru. Ztvárnil v něm příběhy dvou řemeslníků a rozhodl se tak vzdát hold poctivé ruční práci a lidem, kteří jsou šikovní a zároveň mají srdce na správném místě.
Příběhy ztvárněné postaru – poctivým řemeslným způsobem – jsou zároveň odměnou i poděkováním za dobrosrdečnost těchto lidí. Na konkrétních případech ukazují poctivost a zručnost českých a slovenských řemeslníků, tedy tradiční hodnoty, se kterými je značka, která vaří pivo již 144 let, přímo propojená.
„Největší sílu kampaně vidíme ve využití digitálních kanálů s celým jejich potenciálem. Ten nám umožňuje ukázat autentické příběhy reálných řemeslníků ve vizuálně netradiční a zajímavé formě. Videa o řemeslnících jsou taky propojena s aktuálním TV spotem, kdy nás postava z něj uvádí do děje. Odměna na konci videí ukazuje, že upřímné poděkování má pro lidi pořád obrovskou hodnotu,“ řekla Mária Vaškovičová, brand specialista značky Velkopopovický Kozel, Plzeňský Prazdroj.
Velkopopovický Kozel ve svých spotech odměňuje řemeslníky, kteří svou práci odvádějí poctivě, již tradičně. Nyní oceňuje ty, kteří svému okolí pomáhají bez nároku na odměnu – jen proto, že dělat dobro jim přináší radost.
„Napadlo nás, že lidé, kteří nezištně pomohou někomu okolo sebe, nemusí existovat jen v pohádkách. Začali jsme hledat a nakonec jsme našli dva příběhy, které nás vzaly za srdce. Jeden slovenský a jeden český – a shodou okolností oba o řemeslnících, kteří pracují se dřevem,“ říká Eugen Korda, creative team leader, TRIAD Advertising.
Kampaň, která proběhne na Facebooku a YouTube, bude trvat čtyři týdny. Kreativní koncept pochází z dílny TRIAD Advertising, produkčně se na projektu podíleli ZOOM Films, studio Animation People a Silencio FX.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
1 hvězdiček / Hodnoceno: 1x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!