Effie 2016 v kategorii nápojů získala značka Březňák
11. listopad 2016 České nápoje komentáře (0) 2263 xZlaté ocenění v soutěži efektivní reklamy Effie 2016 v kategorii nápoje získala značka Březňák s kampaní Na táty hrdiny. Kreativní koncept nejúspěšnější reklamy letošního roku ztvárnila agentura VCCP. Podstatou kampaně je zamyšlení nad vztahy otců a synů, mezigenerační úctou a tradičními hodnotami. Vychází z poznání, že kvůli zrychlenému světu a způsobu komunikace přestávají mít mladí lidé na své rodiče čas.
Generace našich otců vyznávající hodnoty staré školy – zkušenost, poctivost, tradici či vztah k domovu – současný svět nemusí chápat a rozumět mu a může se v něm cítit ztracená a opomíjená. „Značka Březňák se k léty prověřeným hodnotám hrdě hlásí a nebojí se o nich mluvit nahlas. Pivo z malebného pivovaru ve Velkém Březně je jako ze „staré školy“, poctivé, kvalitní a vařené s láskou k poctivému řemeslu,“ řekl manažer značky Březňák Petr Syřiště a dodává: „Reklamou chceme mladým vzkázat, že i když vidí svoje táty jako hrdiny, neznamená to, že oni se tak cítí.“
Dejan Štajnberger, kreativní ředitel agentury VCCP, považuje práci na Březňáku jako jednu z nejpovedenějších tohoto roku, což ocenila i po kreativní stránce zlatem ADC CZ. Dejan je hrdý jak na svůj tým, tak i na skvělou partnerskou spolupráci se společností HEINEKEN, nebojí se vznést otázky, které dnešní společnost sice vnímá, ale vědomě je neřeší.
Zdroj: Tiskové sdělení
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!