Devět medailí pro kampaně Budějovického Budvaru
20. duben 2017 České nápoje komentáře (0) 2191 xDne 6. dubna 2017 byly v Praze slavnostně předány ceny v soutěži reklamní kreativy Art Directors Club Creative Awards 2017. Reklamní aktivity realizované v roce 2016 pro Budějovický Budvar získaly celkem devět ocenění – tři zlatá, čtyři stříbrná a dvě bronzová. Budějovický Budvar se tak stal nejúspěšnějším zadavatelem letošního ročníku a je nejúspěšnějším zadavatelem i dlouhodobě. Všechny práce vytvořila reklamní agentura Kaspen/Jung von Matt.
V Praze byly 6. dubna vyhlášeny výsledky 25. ročníku soutěže Art Directors Club Creative Awards 2017, dříve známé pod názvem Louskáček. Mezinárodní porota letos udělila celkem 60 cen za práce realizované v loňském roce. Z nich celkem devět ocenění získaly komunikační aktivity Budějovického Budvaru. Díky tomu se Budějovický Budvar stal nejúspěšnějším zadavatelem aktuálního ročníku. Budějovický Budvar je v této soutěži nejúspěšnějším zadavatelem i dlouhodobě: od roku 2003 má na kontě 42 medailí.
„Velmi si tohoto ocenění vážíme. Je to pro nás další odměna za léta systematické práce společného týmu marketingu, obchodu a agentury Kaspen/Jung von Matt a také důkaz, že nás i naše okolí značky Budweiser Budvar a Pardál stále inspirují a oslovují. Když vás veřejně pochválí nejlepší odborníci z oboru včetně zahraničních kapacit, cítíte na pár vteřin ohromnou radost a hned po tom tíhu závazku do budoucna – udržet laťku a neztrácet z dohledu cíl. Čeká nás spousta práce – jako každý jiný den. Srdečně blahopřejeme k letošnímu suverénnímu vítězství našemu dlouholetému partnerovi Kaspenu, který se krom dalších velkých jmen dlouhodobě významně podílí i na úspěchu našich značek, za což mu patří náš dík,“ říká Mgr. Jana Kubištová, MBA, vedoucí oddělení marketingu z Budějovického Budvaru.
Značka Budweiser Budvar letos dostala dvě zlaté, dvě stříbrné a dvě bronzové sošky, většinou v souvislosti s velmi dobře známým televizím spotem „Tři pokušení“
zlato - kategorie Craft - Film (filmařské provedení) - spot “Tři pokušení”
zlato - kategorie Sound Design - spot “Tři pokušení”
stříbro - kategorie TV/cinema - spot “Tři pokušení”
stříbro - kategorie Branded Content (digitální značkový obsah) - kampaň pro podporu rugby „Porážka, na kterou se nedá netěšit“
bronz - kategorie Print - kampaň pro podporu rugby „Porážka, na kterou se nedá netěšit“
bronz - kategorie Integrovaná kampaň - kampaň značky Budweiser Budvar 2016
Velmi úspěšná byla i internetová kampaň značku Pardál nazvaná „Světový den žen žijících na venkově“, která získala tři ocenění:
zlato - kategorie Design - kampaň „Světový den žen žijících na venkově“
stříbro - kategorie Outdoor - kampaň „Světový den žen žijících na venkově“
stříbro - kategorie Ilustrace - kampaň „Světový den žen žijících na venkově“
Průběh této kampaně můžete vidět ve třech videích, která si můžete prohlédnout na následujících odkazech: 1. díl, 2. díl, 3. díl.
Všechny práce pro obě značky vytvořila agentura Kaspen/Jung von Matt.
O soutěži Art Directors Club Creative Awards
Soutěž, dříve známá jako Louskáček, je prestižní soutěž o nejkreativnější českou reklamu, kterou každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur AKA. Art Directors Club Creative Awards je součástí soutěže The ADC*E Awards – Best of European Design and Advertising. Vítězné práce automaticky postupují do této významné evropské soutěže, která se koná v Barceloně.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!