Cool nealko ve dvou nových příchutích
19. květen 2017 České nápoje komentáře (0) 4363 xS blížící se letní sezonou vysílá společnost Pivovary Staropramen na pivní trh dvě nové příchutě nealkoholických pivních mixů Cool Lemon a Cool nealko Bezový květ a Lemongrass. Reaguje tak na rostoucí oblibu nealkoholických pivních mixů. Kromě nových příchutí se také konzumenti mohou těšit na plechovku v inovovaném osobitém designu.
Podle dat společnosti AC Nielsen, uvařily tuzemské pivovary v roce 2016 přes 172 tisíc hl pivních mixů. Číslo zahrnuje nejen ty s nízkým obsahem alkoholu, ale i mixy na bázi nealkoholického piva. Oproti roku 2015 tato kategorie zaznamenala 17% nárůst. Tento obrat jednoznačně zapříčinila stoupající obliba nealkoholických variant pivních mixů.
„V rámci kategorie pivních mixů jsou na vzestupu jejich nealkoholické varianty. Zatímco v roce 2013 tvořily nealkoholické pivní mixy pouhých 7,3 % celkové produkce, v loňském roce už to bylo 42,6 %. Svědčí to o jejich vzrůstající oblibě jako osvěžení například při sportu, cykloturistice nebo rodinných výletech, kdy lidé po nápojích na bázi nealkoholického piva sahají stále častěji,“ říká Zuzana Cieciotková, Senior Brand manažerka značky COOL.
Alespoň jednou měsíčně ochutná některý z pivních mixů zhruba 32 % populace. Ačkoli jsou tradičně populárním nápojem především pro mladší generaci, největší nárůst obliby zaznamenaly v loňském roce – možná trochu překvapivě – u věkové kategorie 30-40 let. Alespoň jednou týdně si některý z nápojů v této kategorii dopřálo 17 % lidí, což svědčí o klesající nedůvěře této generace Čechů k „novým“ kategoriím. Ochucená piva pod názvem Cool u nás totiž společnost Pivovary Staropramen začala prodávat před šesti lety.
„Cool je v Česku v podstatě zakladatelem této kategorie a dlouhodobě nejznámějším nápojem z kategorie pivních mixů – některou z jeho příchutí ochutnalo podle průzkumů trhu 92 % dotázaných. Podle údajů, které máme k dispozici, konzumenti vnímají jeho kvalitu, oceňují mimořádnou chuť a spojují si jej s atmosférou letních festivalů nebo chvílemi strávenými s přáteli,“ dodává Zuzana Cieciotková.
Oblíbené příchutě nově i v nealko variantě
Na rostoucí poptávku po nealkoholických variantách pivních mixů reaguje společnost Pivovary Staropramen dvěma novými příchutěmi, které se od května 2017 objeví na pultech obchodů. Své nealko varianty se letos dočká Cool Lemon, příchuť, která se na trhu v roce 2011 objevila jako úplně první a nastartovala tehdejší boom. Druhou v pořadí je zajímavá kombinace chutí Cool nealko Bezový květ a Lemongrass. Ty doplní již existující a asi nejoblíbenější příchuť Cool nealko Grep. Ve variantě s 2 % alkoholu nabízí Staropramen tradiční příchutě Lemon, Grep.
Redesignem prošly před letošní hlavní sezonou i obaly, ve kterých Staropramen svůj Cool distribuuje. Novému vzhledu matných plechovek dominuje výrazné logo „Cool“. Pro varianty se 2 % alkoholu bylo zvoleno zelené písmo, nealkoholické varianty mají pro odlišení písmo modré.
Stejně jako v loňském roce bude i letos Cool titulárním partnerem série beachvolejbalových turnajů Staropramen Cool Super Cup 2017, která je pořádána pod patronací Českého volejbalového svazu. Během celého léta se na turnajích představí TOP hráči českého beachvolejbalového žebříčku.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
2 hvězdiček / Hodnoceno: 1x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!