Absolutním vítězem marketingových cen Grand Prix se stal Plzeňský Prazdroj
13. září 2017 České nápoje komentáře (0) 1823 xPlzeňský Prazdroj se stal absolutním vítězem letošního ročníku cen Grand Prix, které společně vyhlašují Marketingový institut a Institut interní komunikace. Vítězství mu zajistil výrazný obchodní úspěch nealkoholického piva Birell, které je jednoznačným lídrem českého trhu a dlouhodobě nejoblíbenějším nápojem ve své kategorii. Cenu pro absolutního vítěze 7. ročníku Grand Prix i ocenění za nejlepší marketingový projekt při včerejším slavnostním vyhlášení převzal Grant McKenzie, ředitel pro marketing a strategii Plzeňského Prazdroje.
Cenu Grand Prix uděluje odborná porota složená z předních tuzemských manažerů významných firem i osobností z akademické sféry za nejlepší počiny v oblasti obchodu, marketingu a komunikace. Grant McKenzie je pod úspěšným tažením Birellu spolu s dalšími kolegy výrazně podepsán. Porota zejména ocenila, jak se mu podařilo prosadit Birell jako nápoj oblíbený u širokých skupin zákazníků. Nealkoholické pivo bylo původně vnímáno pouze jako kategorie určená milovníkům piva pro příležitosti, kdy nemohou pít alkohol. Plzeňský Prazdroj ale cílovou skupinu výrazně rozšířil na celou dospělou populaci, a to včetně žen. Birell se také stal oblíbenou volbou pro lidi, kteří se zajímají o aktivní životní styl, a to díky podpoře akcí, jako je například Birell Run.
Grant McKenzie byl od počátku přesvědčen o velkém potenciálu Birellu a zasadil se o investice do jeho výrazného rozvoje, inovací i markentingové podpory. To vše pod heslem: „Ne všichni pijí pivo, ale téměř všichni konzumují nealkoholické nápoje.“
Na trh tak Plzeňský Prazdroj postupně přinesl zcela nové varianty nápojů s ovocnými příchutěmi (Pomelo&grep, Polotmavý citron, Zázvor, Limetka&malina), zákazníci si mohou koupit rovněž Birell polotmavý nebo Birell Zelený ječmen. Novinkou od září je pak řada Birell Botanicals. Ta přináší kombinaci mírně nasládlé, lehké chuti s jemnou hořkostí nealkoholického piva a osobitým aromatem pečlivě vybraných bylin.
Strategickou vizi poskytnout dospělým spotřebitelům přitažlivou prémiovou volbu pro nealkoholické nápoje, se podařilo Plzeňskému Prazdroji s jeho produktem z ryze přírodních surovin beze zbytku naplnit. Birell nastartoval úspěšné tažení nealkoholických piv a je benchmarkem ve své kategorii. Jasně to dokládají čísla: Spotřeba nealkoholického piva se v České republice a na Slovensku za posledních 15 let zvýšila téměř pětinásobně. Podíl Birellu na českém trhu v kategorii nealkoholických piv je přitom téměř tříčtvrtinový (74,2 procenta), na Slovensku je to pak 40,4 procenta.
Kromě absolutního vítězství se Plzeňský Prazdroj stal na letošní Grand Prix i vítězem odborné kategorie „Marketingový projekt“.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!